Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід |
Authors |
Тахтай, І.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тахтай, І.Ю. Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід [Текст] / І.Ю. Тахтай // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 132-134. |
Abstract |
На сучасному ринку склалися умови насиченості різноманітними товарами та послугами, через що розробка якісної продукції, встановлення на неї оптимальної ціни та вибір ефективних каналів розподілу є недостатнім. З метою завоювання прихильності споживачів до своєї продукції необхідно використовувати в діяльності підприємства таку складову комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації, що спрямовані на інформування, переконування, нагадування про товар, підтримки його збуту та створення позитивного іміджу підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2

7

2881

555926

1

5

13

1

135025062

50007785

970313813

1157881682
Downloads

5

2

830

2

2

1

3

1

7

135025063

1921

595178075

471
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tahtai I.Yu._Sutnist.pdf | 202.31 kB | Adobe PDF | 730206383 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.