Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації
Other Titles Methodical aspects of benchmarking using in Consumer Cooperatives trade enterprises activity
Методические аспекты применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации
Authors Двірко, Ю.В.
ORCID
Keywords бенчмаркінг
бенчмаркинг
benchmarking
торговельні підприємства
торговые предприятия
trade enterprises
споживча кооперація
потребительская кооперация
consumer cooperatives
цілі застосування бенчмаркінгу
цели применения бенчмаркинга
purposes of benchmarking using
види бенчмаркінгу
виды бенчмаркинга
benchmarking types
форми організації бенчмаркінгу
формы организации бенчмаркинга
forms of benchmarking organization
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Двірко, Ю.В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / Ю.В. Двірко // Менеджмент і маркетинг інновацій.- 2013.- № 1.- С. 112-121.
Abstract У статті висвітлені основні цілі, переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана класифікація видів бенчмаркінгу; запропоновано основні форми організації бенчмаркінгу кооперативних торговельних підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
В статье отображены основные цели, преимущества и недостатки применения бенчмаркинга в деятельности торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена классификация видов бенчмаркинга; предложены основные формы организации бенчмаркинга кооперативных торговых предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
The aim of this article is substantiation of benchmarking main types in Consumer Cooperatives trade enterprises activity; flashlighting of main advantages and drawbacks of benchmarking using; presentation of the author’s view upon expediency of flashlighted forms of benchmarking organization using in Consumer Cooperatives in Ukraine trade enterprises activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30388
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
19
Greece Greece
5387
Ireland Ireland
123956
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
22
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
13681488
United Kingdom United Kingdom
5681734
United States United States
171552249
Unknown Country Unknown Country
13681487

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
13681489
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
72029946
Unknown Country Unknown Country
457

Files

File Size Format Downloads
Dvirko Yu.V._Metodychni.pdf 337,61 kB Adobe PDF 85711913

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.