Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Научные основы маркетинга инноваций
Other Titles Наукові основи маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Sumina, Olha Mykolaivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Keywords маркетинг інновацій
інноватика
стратегічне управління
інноваційний розвиток
управління підприємством
екологічні інновації
сталий розвиток
маркетинг инноваций
инноватика
стратегическое управление
инновационное развитие
управление предприятием
экологические инновации
устойчивое развитие
marketing of innovations
innovation
strategic control
innovation development
management of enterprise
ecological innovations
steady development
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Publisher ООО "Печатный дом "Папирус"
License
Citation Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 1. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 279 с.
Abstract У монографії викладені методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Розкрито передумови формування концепції маркетингу інновацій, показана роль інновацій і маркетингу в глобальних економічних процесах. Розглянуто підходи до стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Поглиблено теоретико-методичні основи управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу. Викладено основи маркетингу екологічних інновацій, показана його роль у переході до стійкого розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Раскрыты предпосылки формирования концепции маркетинга инноваций,показана роль инноваций и маркетинга в глобальных экономических процессах. Рассмотрены подходы к стратегическому управлению инновационным развитием в русле концепции маркетинга инноваций. Углублены теоретико-методические основы управления предприятием в русле концепции инновационного маркетинга. Изложены основы маркетинга экологических инноваций, показана его роль в переходе к устойчивому развитию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. The prerequisites of molding of the concept of marketing of innovations are opened, the role of innovations and marketing in the global economic processes is shown. Approaches to strategic control of innovation development in the river bed of the concept of marketing of innovations are examined. The theoretical- systematic the bases of management of enterprise in the river bed of the concept of innovation marketing are deepened. The bases of marketing of ecological innovations are presented, its role in the passage to the steady development is shown. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
3
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
20
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
15
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
3
Romania Romania
1
Russia Russia
29
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
790
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
26
United States United States
60
Unknown Country Unknown Country
160

Downloads

Armenia Armenia
1
Azerbaijan Azerbaijan
444
Belarus Belarus
28
China China
7
Czech Republic Czech Republic
6
EU EU
10
Egypt Egypt
1
France France
446
Germany Germany
450
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
11
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
3
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
1
Norway Norway
3
Peru Peru
1
Romania Romania
5
Russia Russia
446
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
789
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
38
Unknown Country Unknown Country
1085
Uzbekistan Uzbekistan
2

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_market_innov_t1.pdf 4,24 MB Adobe PDF 3782

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.