Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Научные основы маркетинга инноваций
Other Titles Наукові основи маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Melnyk, Leonid Hryhorovych  
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Peresadko, Halyna Oleksandrivna
Peresadko, Galina Oleksandrivna
Troian, Mariia Yuriivna
Horobchenko, Denys Volodymyrovych
Keywords маркетинг инноваций
товарная инновационная политика
рыночное тестирование инноваций
ценообразование на инновации
продвижение инноваций
сбытовой потенциал предприятия
система распределения инноваций
маркетинг інновацій
товарна інноваційна політика
ринкове тестування інновацій
ціноутворення на інновації
просування інновацій
збутовий потенціал підприємства
система розподілу інновацій
marketing of innovations
commodity innovation policy,
market testing of innovations
price formation in innovation
advance of innovations
marketable potential of enterprise
distribution system of the innovations
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
Publisher ООО "Печатный дом "Папирус"
License
Citation Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 2. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 284 с.
Abstract У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій. Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены авторские подходы к формированию товарной инновационной политики предприятия, рыночному тестированию промышленных продуктовых инноваций. Раскрыты особенности ценообразования на инновации в сфере телекоммуникационных услуг, стратегические аспекты продвижения продуктовых инноваций. Предложен методический подход к оценке сбытового потенциала предприятия, показана его роль в продвижении продуктовых инноваций. Определена специфика системы распределения инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. Author's approaches to molding of the commodity innovation policy of enterprise, market testing of industrial product innovations are presented. The special features of price formation to the innovation in the sphere of telecommunication services, the strategic aspects of the advance of product innovations are opened. Systematic approach to the estimation of the marketable potential of enterprise is proposed, its role in the advance of product innovations is shown. The specific character of the distribution system of innovation production is determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
2
Canada Canada
1
China China
2
Czech Republic Czech Republic
4
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
25
Italy Italy
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
16
Romania Romania
1
Russia Russia
16
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1438
United Kingdom United Kingdom
31
United States United States
51
Unknown Country Unknown Country
112

Downloads

Armenia Armenia
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
37
Belgium Belgium
1
China China
2
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
4
France France
13
Germany Germany
621
Kazakhstan Kazakhstan
13
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
1
Romania Romania
5
Russia Russia
619
Ukraine Ukraine
1437
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
806

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_market_innov_t2.pdf 4,98 MB Adobe PDF 3570

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.