Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31482
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві
Other Titles Features and technology of enterprise internal benchmarking
Особенности и технология внутреннего бенчмаркинга на предприятии
Authors Дубодєлова, А.В.
Юринець, О.В.
ORCID
Keywords внутрішній бенчмаркінг
цикл Демінга
критичний бізнес-процес
новації
стратегія
внутренний бенчмаркинг
цикл Деминга
критический бизнес-процесс
новации
стратегия
internal benchmarking
Deming's cycle
critical business processes
innovation
strategy
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31482
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Дубодєлова, А.В. Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві [Текст] / А.В. Дубодєлова, О.В. Юринець // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 64-73.
Abstract У статті узагальнено особливості, завдання, переваги внутрішнього бенчмаркінгу як еталонного тестування успішної діяльності. Сформовано послідовність етапів технології внутрішнього бенчмаркінгу з орієнтацією на постійний процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження наявного передового досвіду. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31482
Обобщены особенности, задачи, преимущества внутреннего бенчмаркинга как эталонного тестирования успешной деятельности. Сформирована последовательность этапов технологии внутреннего бенчмаркинга с ориентацией на постоянный процесс усовершенствования деятельности предприятия путем внедрения сущетвующего передового опыта. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31482
The aim of the article is to generalize characteristics, objectives, advantages of internal benchmarking. The stages sequence of internal benchmarking technology is formed. It is focused on continuous improvement of process of the enterprise by implementing existing best practices When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31482
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
16
France France
1
Germany Germany
15350
Ireland Ireland
88327
Italy Italy
1
Kenya Kenya
1
Libya Libya
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1490385
United Kingdom United Kingdom
747754
United States United States
7841119
Unknown Country Unknown Country
1490384

Downloads

China China
747752
EU EU
1
France France
44744
Germany Germany
1163
India India
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
4008887
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7841119
Unknown Country Unknown Country
225

Files

File Size Format Downloads
Dubodelova_Jurynets_Benchmarketyng.pdf 571,83 kB Adobe PDF 12643903

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.