Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу
Other Titles Идентификация социально-управленческих приоритетов через изменение позиции маркетолога в организационных системах бизнеса
Identification of social and management priorities by changing the position of marketing specialist in organizational systems of business
Authors Лилик, І.В.
ORCID
Keywords маркетинг
організаційна структура підприємства
завдання для маркетологів
маркетинг
организационная структура предприятия
задачи для маркетологов
marketing
organization structure of enterprise
marketing functions
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лилик, І.В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Текст] / І.В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84.
Abstract У статті показана еволюція позиції маркетолога в організаційній структурі підприємств у контексті розвитку маркетингу та впровадження його в повсякденну діяльність українських підприємств. Визначені нові завдання маркетологів в умовах зміни інформаційного простору та можливості формування публічних медіа споживачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
В статье показана эволюция позиции маркетолога в организационной структуре предприятия в контексте развития маркетинга и внедрения его в повседневную деятельность украинских предприятий. Определены новые задания маркетологов в условиях изменения информационного пространства и получение потребителем возможности формировать публичные медиа. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
This article deals with evolution of marketer`s position in organizational structure of enterprise in the context of marketing development and its’ implementation in everyday activities of Ukrainian firms. New tasks of marketers are defined in conditions of media possibilities formation for consumers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
11306495
France France
1
Germany Germany
240225
Ireland Ireland
120114
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1991617
United Kingdom United Kingdom
999648
United States United States
5963216
Unknown Country Unknown Country
1991616

Downloads

China China
6
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
5963215
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
619937
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
Lylyk_Identyfikatciya.pdf 533,96 kB Adobe PDF 6583263

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.