Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Keywords інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Біловодська, О.А. Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.25-33.
Abstract У статті визначено форми маркетингової взаємодії учасників у каналах розподілу інноваційної продукції, в межах яких розкрито сутність кожної з форм: співробітництва, конфліктів та конкуренції; розроблено класифікацію маркетингових взаємовідносин при співробітництві та конфліктів у каналах; проаналізовано фактори, що впливають на формування співробітництва; визначено ознаки і причини виникнення конфліктів; досліджено методи, спрямовані на вивчення, оцінювання, діагностику, аналіз та управління конфліктами у каналах розподілу інноваційної продукції; досліджено форми конкуренції на роздрібному ринку та напрямки її активізації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
В статье определены формы маркетингового взаимодействия участников в каналах распределения инновационной продукции, в рамках которых раскрыта сущность каждой из форм: сотрудничества, конфликтов и конкуренции; разработаны классификации маркетинговых взаимоотношений при сотрудничестве и конфликтов в каналах; проанализированы факторы, влияющие на формирование сотрудничества; определены признаки и причины возникновения конфликтов; исследованы методы, направленные на изучение, оценку, диагностику, анализ и управление конфликтами в каналах распределения инновационной продукции; исследованы формы конкуренции на розничном рынке и направления их активизации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
82511
EU EU
1
France France
10502
Germany Germany
10503
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
2
Russia Russia
17
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
9649
United Kingdom United Kingdom
41253
United States United States
165021
Unknown Country Unknown Country
59

Downloads

Canada Canada
319531
EU EU
3
Estonia Estonia
6
France France
10
Germany Germany
729
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
319531
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
165022
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
319532
Unknown Country Unknown Country
545

Files

File Size Format Downloads
1.2 Беловодская.doc 137 kB Microsoft Word 1124914

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.