Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Біловодська, О.А. Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.25-33.
Abstract У статті визначено форми маркетингової взаємодії учасників у каналах розподілу інноваційної продукції, в межах яких розкрито сутність кожної з форм: співробітництва, конфліктів та конкуренції; розроблено класифікацію маркетингових взаємовідносин при співробітництві та конфліктів у каналах; проаналізовано фактори, що впливають на формування співробітництва; визначено ознаки і причини виникнення конфліктів; досліджено методи, спрямовані на вивчення, оцінювання, діагностику, аналіз та управління конфліктами у каналах розподілу інноваційної продукції; досліджено форми конкуренції на роздрібному ринку та напрямки її активізації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
В статье определены формы маркетингового взаимодействия участников в каналах распределения инновационной продукции, в рамках которых раскрыта сущность каждой из форм: сотрудничества, конфликтов и конкуренции; разработаны классификации маркетинговых взаимоотношений при сотрудничестве и конфликтов в каналах; проанализированы факторы, влияющие на формирование сотрудничества; определены признаки и причины возникновения конфликтов; исследованы методы, направленные на изучение, оценку, диагностику, анализ и управление конфликтами в каналах распределения инновационной продукции; исследованы формы конкуренции на розничном рынке и направления их активизации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
82511
EU EU
1
France France
10502
Germany Germany
149940636
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1710171
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
2
Russia Russia
17
Singapore Singapore
-2000495911
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1379105883
United Kingdom United Kingdom
149940633
United States United States
438010311
Unknown Country Unknown Country
463740380

Downloads

Canada Canada
319531
EU EU
3
Estonia Estonia
6
France France
10
Germany Germany
319532
Ireland Ireland
1710172
Netherlands Netherlands
40673724
Russia Russia
319531
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
-2000495912
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
582045149
Unknown Country Unknown Country
463740381

Files

File Size Format Downloads
1.2 Беловодская.doc 137 kB Microsoft Word -911367869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.