Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій
Автори Прокопенко, Ольга Володимирівна
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Гайдабрус, Наталія Віталіївна
ORCID
Ключові слова екологічні інновації
экологические инновации
environmental innovation
Вид документа Стаття
Дати випуску 2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Видавець "ВТД "Університетська книга"
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Прокопенко, О.В. Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, Н.В. Гайдабрус // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.148-156.
Короткий огляд (реферат) В роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
В работе сформированы мотивационные основы маркетинга экологических инноваций. В частности, исследована готовность современных украинских потребителей вкладывать деньги в экологичность продукции, исследовано влияние мотивов на направление потребительского выбора, рассмотрены существующие типы мотивов потребления экологических инноваций и типы мотивации в зависимости от затрат потребления и преимуществ экологических товаров, сформировано понятие экоатрибутивного потребительского выбора, определены его типы, предложена принципиальная схема выделения экоатрибутов товаров, исследованы мотивационные предпосылки воздействия на потребительский выбор, предложено схему выбора психологических методов воздействия на потребителя, рассмотрены основные отличия маркетинга экологических инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Розташовується у зібраннях: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
65236
France France
1
Germany Germany
8870
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
616874
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10
Russia Russia
17
Turkey Turkey
3
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2710697
United States United States
179208561
Unknown Country Unknown Country
487803014
Україна Україна
58602283

Downloads

EU EU
2
France France
2710695
Germany Germany
416
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
3
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
2
Poland Poland
1
Russia Russia
373671
United Kingdom United Kingdom
43491
United States United States
179208563
Unknown Country Unknown Country
487803015
Україна Україна
179208564

Files

Файл Розмір Формат Downloads
3.1 Прокопенко О.В..doc 283.5 kB Microsoft Word 849348425

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.