Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
| Назва | Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій |
| Автори |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Гайдабрус, Наталья Витальевна Гайдабрус, Наталія Віталіївна |
| ORCID | |
| Ключові слова |
екологічні інновації экологические инновации environmental innovation |
| Вид документа | Стаття |
| Дати випуску | 2008 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 |
| Видавець | "ВТД "Університетська книга" |
| Ліцензія | Copyright не зазначено |
| Бібліографічний опис | Прокопенко, О.В. Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, Н.В. Гайдабрус // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.148-156. |
| Короткий огляд (реферат) |
В роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 В работе сформированы мотивационные основы маркетинга экологических инноваций. В частности, исследована готовность современных украинских потребителей вкладывать деньги в экологичность продукции, исследовано влияние мотивов на направление потребительского выбора, рассмотрены существующие типы мотивов потребления экологических инноваций и типы мотивации в зависимости от затрат потребления и преимуществ экологических товаров, сформировано понятие экоатрибутивного потребительского выбора, определены его типы, предложена принципиальная схема выделения экоатрибутов товаров, исследованы мотивационные предпосылки воздействия на потребительский выбор, предложено схему выбора психологических методов воздействия на потребителя, рассмотрены основные отличия маркетинга экологических инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 |
| Розташовується у зібраннях: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
65236
France
1
Germany
8870
Greece
1
Iran
1
Ireland
616874
Lithuania
1
Netherlands
10
Russia
17
Turkey
3
United Arab Emirates
1
United Kingdom
2710697
United States
179208561
Unknown Country
487803014
Україна
58602283
Downloads
EU
2
France
2710695
Germany
416
Ireland
1
Kazakhstan
3
Netherlands
1
Norway
2
Poland
1
Russia
373671
United Kingdom
43491
United States
179208563
Unknown Country
487803015
Україна
179208564
Files
| Файл | Розмір | Формат | Downloads |
|---|---|---|---|
| 3.1 Прокопенко О.В..doc | 283.5 kB | Microsoft Word | 849348425 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.