Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації
Other Titles Marketing diagnostics in consumer cooperatives trade enterprises
Маркетинговая диагностика торговых предприятий потребительской кооперации
Authors Криворучко, О.С.
ORCID
Keywords маркетинговая диагностика
маркетингова діагностика
marketing diagnostics
торговельні підприємства
торговые предприятия
trade enterprises
споживча кооперація
потребительская кооперация
consumer cooperatives
рівні маркетингової діагностики
уровни маркетинговой диагностики
evels of marketing diagnostics
зовнішня маркетингова діагностика
внешняя маркетинговая диагностика
external marketing diagnostics
внутрішня маркетингова діагностика
внутренняя маркетинговая диагностика
internal marketing diagnostics
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Криворучко, О.С. Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / О.С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 228-235.
Abstract У статті висвітлені основні вимоги та рівні проведення маркетингової діагностики торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана послідовність маркетингової діагностики; запропоноване авторське бачення процесу діагностики маркетингових проблем (можливостей) кооперативних торговельних підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
В статье отображены основные требования и уровни проведения маркетинговой диагностики торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена последовательность маркетинговой диагностики, предложено авторское видение процесса диагностики маркетинговых проблем (возможностей) кооперативных торговых предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
The article highlights main demands and levels of realization of consumer cooperatives trade enterprises diagnostics. We demonstrate the chain of marketing diagnostics; we offer the model of diagnostics process of marketing problems (opportunities) of cooperative trade enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
36868193
France France
1
Germany Germany
13
Greece Greece
1
Ireland Ireland
157133
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2510
Russia Russia
17
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
6475878
United Kingdom United Kingdom
1170966
United States United States
26737422
Unknown Country Unknown Country
2324234

Downloads

China China
1
Germany Germany
496753
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
6475879
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
26737423
Unknown Country Unknown Country
108

Files

File Size Format Downloads
Krivoruchko_marketing diagnostics.pdf 643,16 kB Adobe PDF 33710168

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.