Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму
Other Titles The impact of recreation marketing on the ecological safety of recreational areas of Crimea
Влияние маркетинга мест отдыха на обеспечение экологической безопасности рекреационных территорий Крыма
Authors Пашенцева, Г.В.
ORCID
Keywords рекреаційна територія
рекреационная территория
recreational territory
екологічна безпека
экологическая безопасность
ecological safety
маркетинг місць відпочинку
маркетинг мест отдыха
recreation marketing
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пашенцева, Г.В. Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму [Текст] / Г.В. Пашенцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 280-288.
Abstract Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна - якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
Осуществлено теоретическое обоснование подхода к решению проблемы охраны окружающей среды рекреационных территорий, направленное на решение важной научно-прикладной проблемы обеспечения экологической безопасности экономического развития региона за счет внедрения маркетинга мест отдыха, что позволяет перераспределить поток отдыхающих на основе объективного соотношения «цена – качество» туристического продукта и снизить антропогенную нагрузку на эти территории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
The purpose of the article is rationalization of use of the marketing resting place to ensure the ecological safety of recreational areas by reducing human pressure on them through differentiating of the recreants` flows. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
5
France France
4
Germany Germany
116573
Ireland Ireland
18115
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
13
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
462795
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
233126
United States United States
866938
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
EU EU
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
3
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
462796
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
866938
Unknown Country Unknown Country
180

Files

File Size Format Downloads
Pashentseva_recreational territory.pdf 686,16 kB Adobe PDF 1329930

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.