Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords стратегія
інновація
підприємство-інноватор
ризики
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Божкова, В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / В.В. Божкова, О.М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.34-41.
Abstract На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства!інноватора, ризиків його інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію, яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни ринку/товару/технології та масштаби діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
China China
21391
France France
2
Germany Germany
4131331
Greece Greece
1
Ireland Ireland
199527
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
20
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
233091184
United Kingdom United Kingdom
92368846
United States United States
1218175841
Unknown Country Unknown Country
233091183

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
11755927
Ireland Ireland
199529
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1781079337
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
655272344
Unknown Country Unknown Country
248

Files

File Size Format Downloads
71C0AAECd01.pdf 307,64 kB Adobe PDF -1846659905

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.