Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Title: Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Keywords: стратегія
інновація
підприємство-інноватор
ризики
Issue Year: 2010
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: Божкова, В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / В.В. Божкова, О.М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.34-41.
Abstract: На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства!інноватора, ризиків його інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію, яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни ринку/товару/технології та масштаби діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other111
Brazil1
China11
Germany6
Spain1
France2
United Kingdom1
Italy1
Russia20
Slovakia1
Turkey5
Ukraine95
United States41
Downloads
Other244
China2
Germany2
France1
Russia1
Ukraine60
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
71C0AAECd01.pdf307.64 kBAdobe PDF312Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.