Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3290
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Drachuk, Olena Viktorivna
ORCID
Keywords комплекс маркетингу
книговидавничий маркетинг
книговидавнича справа
видавнича продукція
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3290
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Мельник, Ю.М. Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи [Текст] / Ю.М. Мельник, О.В. Драчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.90-101.
Abstract У статті досліджено структуру книговидавничого маркетингу, принципи та сучасні тенденції, визначено особливості комплексу маркетингу книговидавничої справи, сформовано рекомендації для збуту та просування книжкової продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3290
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
11
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
541
Greece Greece
1
Ireland Ireland
102789463
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
29
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
-1703658741
United Kingdom United Kingdom
1593720889
United States United States
-1714101917
Unknown Country Unknown Country
185671

Downloads

China China
3
EU EU
11
France France
1748133735
Germany Germany
542
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
976768901
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Norway Norway
5
Poland Poland
514054916
Romania Romania
1
Russia Russia
91
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
-1721064034
United Kingdom United Kingdom
106903
United States United States
1748133740
Unknown Country Unknown Country
597

Files

File Size Format Downloads
Melʹnyk.pdf 241,64 kB Adobe PDF -1028831878

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.