Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Title: Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Other Titles: Теоретические и методические засады управления маркетинговой политикой распределения на промышленных прдприятиях
Theoretical and methodological bases of management of marketing distribution policy at industrial enterprises
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
управління
маркетинговий канал
складова
оцінка
діагностика
маркетинговая политика распределения
управление
маркетинговый канал
составляющая
оценка
диагностика
marketing distribution policy
management
marketing channel
component
assessment
diagnostic
Issue Year: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Сигида, Л.О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – 2013. – Вип. 43. – С. 209-213.
Abstract: У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
В статье рассмотрено значение процесса управления маркетинговой политикой распределения промышленного предприятия в рыночных условиях. Предложена логически-структурная схема этапов разработки, внедрения и реализации системы управления маркетинговой политикой распределения в рамках предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
In the article the importance of management of marketing distribution policy of the industrial enterprise in market conditions is considered. The logical block diagram of stages of development, introduction and realization of marketing distribution policy’s management system within enterprises is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other120
Canada1
China3
Czech Republic1
Germany24
France4
United Kingdom15
Netherlands1
Poland1
Russia10
Turkey3
Ukraine45
United States30
Downloads
Other385
China3
Germany4
Estonia3
EU1
France15
Luxembourg1
Poland1
Russia57
Singapore1
Ukraine200
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_Visn_ETP.pdf396.29 kBAdobe PDF674Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.