Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Other Titles Теоретические и методические засады управления маркетинговой политикой распределения на промышленных прдприятиях
Theoretical and methodological bases of management of marketing distribution policy at industrial enterprises
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетингова політика розподілу
управління
маркетинговий канал
складова
оцінка
діагностика
маркетинговая политика распределения
управление
маркетинговый канал
составляющая
оценка
диагностика
marketing distribution policy
management
marketing channel
component
assessment
diagnostic
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту
License
Citation Сигида, Л.О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – 2013. – Вип. 43. – С. 209-213.
Abstract У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
В статье рассмотрено значение процесса управления маркетинговой политикой распределения промышленного предприятия в рыночных условиях. Предложена логически-структурная схема этапов разработки, внедрения и реализации системы управления маркетинговой политикой распределения в рамках предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
In the article the importance of management of marketing distribution policy of the industrial enterprise in market conditions is considered. The logical block diagram of stages of development, introduction and realization of marketing distribution policy’s management system within enterprises is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
1
France France
4
Germany Germany
24
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4443
Poland Poland
1
Russia Russia
10
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2017
United Kingdom United Kingdom
57455
United States United States
8887
Unknown Country Unknown Country
33171

Downloads

China China
3
Cyprus Cyprus
1
EU EU
1
Estonia Estonia
3
France France
15
Germany Germany
4
Luxembourg Luxembourg
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
57
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2216
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
390

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_Visn_ETP.pdf 396,29 kB Adobe PDF 2699

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.