Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Title: Функціональні складові маркетингового каналу
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетинговий канал
складові
функції
синергетичний ефект
маркетинговый канал
составляющие
функции
синергетический эффект
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258.
Abstract: Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other98
Canada1
Czech Republic1
Germany16
France5
United Kingdom16
Netherlands1
Russia18
Turkey7
Ukraine26
United States22
Downloads
Other98
China2
Germany2
France3
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_MIIM_2013.pdf227.4 kBAdobe PDF109Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.