Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки
Other Titles The implementation and development features of packaging customer value mechanism formation
Особенности внедрения и развития механизма формирования потребительской ценности упаковки
Authors Мельничук, В.М.
ORCID
Keywords споживча цінність
механізм формування споживчої цінності
матеріальна цінність
сервісна цінність
емоційна цінність
соціальна цінність
сумарна цінність
спільна цінність
потребительская ценность
механизм формирования потребительской ценности
материальная ценность
сервисная ценность
эмоциональная ценность
социальная ценность
суммарная ценность
общая ценность
customer value
customers` value mechanism formation
material value
service value
emotional value
social value
summary value
total value
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельничук, В.М. Особливості впровадження та розвитку механізму формування споживчої цінності упаковки [Текст] / В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 110-121.
Abstract Статтю присвячено дослідженню механізму формування споживчої цінності упаковки як основної продукції флексографічних підприємств. Автором визначено особливості впровадження та розвитку запропонованого механізму за складовими споживчої цінності упаковки з урахуванням ключових тенденцій розвитку ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Статья посвящена исследованию механизма формирования потребительской ценности упаковки как основной продукции флексографических предприятий. Автором определены особенности внедрения и развития предложенного механизма по составляющим потребительской ценности упаковки с учетом ключевых тенденций развития рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
The article investigates the package customer value mechanism formation as the primary product of flexographic enterprises. The printing companies that use fleksohafic prints and flexographic enterprises have become important issue of creating customer value in the sphere of packaging for food industry. The purpose of this paper is to study the characteristics of the implementation and development of the package customer value mechanism. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33749
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
China China
3
EU EU
1
Germany Germany
1424525
Greece Greece
1
Ireland Ireland
221090
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2419
Russia Russia
11
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
12321844
United Arab Emirates United Arab Emirates
2
United Kingdom United Kingdom
6165758
United States United States
101167649
Unknown Country Unknown Country
12321843

Downloads

China China
2
France France
4
Germany Germany
2
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
133625152
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
101167650
Unknown Country Unknown Country
58

Files

File Size Format Downloads
Melnychuk_spozhyvcha_tsinnist.pdf 317,2 kB Adobe PDF 234792874

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.