Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів
Other Titles Модель оценки маркетингового потенциала предприятия в разрезе оперативного, тактического и стратегического уровней
Corporate marketing potential assessment model in the context of operational, tactical and strategic levels
Authors Потрашкова, Л.А.
ORCID
Keywords оцінка маркетингового потенціалу підприємства
оперативне управління
тактичне управління
стратегічне управління
математичне моделювання
прогнозування попиту
взаємовідносини підприємства із покупцями
інвестиційно-інноваційна програма підприємства
оценка маркетингового потенциала предприятия
оперативное управление
тактическое управление
стратегическое управление
математическое моделирование
прогнозирование спроса
взаимоотношения предприятия с покупателями
инвестиционно- инновационная программа предприятия
corporate marketing potential assessment
operational management
tactical management
strategic management
mathematic modelling
demand forecasting
corporate relations with customers
investment and innovative program of enterprise
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Потрашкова, Л.А. Модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі оперативного, тактичного та стратегічного рівнів [Текст] / Л.А. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 266-273.
Abstract У статті автором розроблено структуру системи аналітичних математичних моделей оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі його управлінських рівнів – оперативного, тактичного й стратегічного. Відповідно до запропонованої системи моделей кожний рівень маркетингового потенціалу (оперативний, тактичний та стратегічний) описується через множину можливих у майбутньому обсягів виручки від продажу продукції підприємства при різних варіантах параметрів зовнішнього середовища та різних варіантах параметрів відповідного рівня управління маркетинговими ресурсами підприємства (зокрема параметрів інвестиційно-інноваційної програми підприємства). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
В статье разработана структура системы аналитических математических моделей оценки маркетингового потенциала предприятия в разрезе его управленческих уровней – оперативного, тактического и стратегического. В соответствии с предложенной системой моделей каждый уровень маркетингового потенциала (оперативный, тактический и стратегический) описывается через множество возможных в будущем объемов выручки от продажи продукции предприятия при разных вариантах параметров внешней среды и параметров соответствующего уровня управления маркетинговыми ресурсами в соответствующем периоде времени (краткосрочном, среднесрочном или долгосрочном). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
The aim of this research is to develope the mathematic model structure of result-oriented evaluation of corporate marketing potential in the context of management potential levels (operational, tactical and strategic) that takes into account multiple possible uses of marketing resources and various options for the development of corporate environment. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33817
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
19755
France France
1
Germany Germany
6538387
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3359714
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
41
Spain Spain
1
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
26100867
United Kingdom United Kingdom
13057019
United States United States
151437711
Unknown Country Unknown Country
26100866

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
181039
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
226614379
Ukraine Ukraine
151437711
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
151437712
Unknown Country Unknown Country
74

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova_otsinka_marketynhovoho_potentsialu_pidpryyemstva.pdf 254,24 kB Adobe PDF 529670921

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.