Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company
Other Titles Cоціальні медіа як новий канал комунікацій підприємства на прикладі компанії-виробника одягу
Cоциальные медиа как новый канал коммуникаций предприятия на примере компании-производителя одежды
Authors Agnieszka, W.-S.
ORCID
Keywords social media
mix promotion
marketing
purchaser
communicaton
соціальні медіа
просування мікс
маркетинг
покупець
комунікації
социальные медиа
продвижение микс
покупатель
коммуникации
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Agnieszka, W.-S. Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company [Текст] / W.-S. Agnieszka // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 92-97.
Abstract The evolution of marketing orientations, issues of company and market communication are submitted in the article. The role of social media and its using by companies and their customers are pointed. The author of this article has presented the results of the research conducted with young citizens of Silesia Voivodeship. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
У статті досліджено еволюцію маркетингових орієнтацій та проаналізовано соціальні медіа компаній та комунікацій на ринку. Показано роль соціальних медіа та розкрито використання цих медіа компаніями та їх клієнтами. Надано результати дослідження, проведеного серед молоді Сілезії, щодо використання соціальних медіа компаніями на ринку. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
В статье исследована эволюция маркетингових ориентаций и проанализированы социальные медиа компаний и коммуникаций на рынке. Показана роль социальных медиа и раскрыто использование этих медиа компаниями и их клиентами. Приведены результаты исследования, проведенного среди молодежи Силезии, касательно использования социальных медиа компаниями на рынке. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Afghanistan Afghanistan
1
Australia Australia
3
Canada Canada
1
China China
9
France France
186505
Germany Germany
457
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
647871953
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
186499
Philippines Philippines
1912056085
Poland Poland
1034609792
Romania Romania
1
Russia Russia
186491
South Africa South Africa
229
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
188104
United Kingdom United Kingdom
2100779349
United States United States
-798108799
Unknown Country Unknown Country
183690
Vietnam Vietnam
26357034

Downloads

Australia Australia
1
China China
36
Germany Germany
2037659810
India India
76994
Japan Japan
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
New Zealand New Zealand
1
Philippines Philippines
956028045
Russia Russia
2037659809
South Africa South Africa
1
Taiwan Taiwan
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
205655
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
629530117
Unknown Country Unknown Country
104
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Agnieszka_social_media.pdf 320,64 kB Adobe PDF 1366193284

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.