Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34417
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Філософсько-дидактичні аспекти спілкування
Authors Ковальчук, В.Ю.
ORCID
Keywords спілкування
общение
communication
людська особистість
человеческая личность
human personality
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34417
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ковальчук, В.Ю. Філософсько-дидактичні аспекти спілкування [Текст] / В.Ю. Ковальчук // Екзистенційні та комунікативні питання управління: матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 23-25 січня 2014 р. / Відп. за вип.: О.М. Теліженко, В.М. Вандишев. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.1. — С. 56-58.
Abstract Спілкування як фундаментальний спосіб буття людей зберігало і зберігає своє невідворотне значення. Поза спілкуванням неможливе формування ані людської особистості, ані суспільства. Взаємодія соціальних суб'єктів, осіб і спільнот робить вирішальний вплив на хід громадських процесів, на життя суспільства в цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34417
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
6604
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18150
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
10
Spain Spain
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
127585
United Kingdom United Kingdom
65993
United States United States
382236
Unknown Country Unknown Country
127584

Downloads

China China
36298
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
382236
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
728175
Unknown Country Unknown Country
66

Files

File Size Format Downloads
Kovalchuk_communication.pdf 175,53 kB Adobe PDF 1146781

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.