Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Branding as an important part of marketing strategy
Authors Gaityna, N.M.
Keywords брендинг
branding
marketing strategy
маркетинговая стратегия
маркетингова стратегія
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Gaityna, N.M. Branding as an important part of marketing strategy [Текст] / N.M. Gaityna; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 431-432.
Abstract The American Marketing Association defines a brand as a "name, term, sign, symbol or design, or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them from those of other sellers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
4801
France France
1
Germany Germany
1202
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
518
United Kingdom United Kingdom
2401
United States United States
604
Unknown Country Unknown Country
67
Vietnam Vietnam
4803

Downloads

China China
24
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
2
Moldova Moldova
4
Russia Russia
86
Ukraine Ukraine
437
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2400
United States United States
2398
Unknown Country Unknown Country
38
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Gaityna .pdf 139,57 kB Adobe PDF 5394

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.