Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management
Other Titles Аналіз інформаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств
Анализ информационных систем управления маркетинговой деятельностью предприятий
Authors Natorina, O.A.
ORCID
Keywords marketing activities
strategic management
automation
marketing information system
fat and oil industry
маркетингова діяльність
стратегічне управління
автоматизація
маркетингова інформаційна система
олійно-жирова промисловість
маркетинговая деятельность
стратегическое управление
автоматизация
маркетинговая информационная система
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
Publisher Sumy State University
License
Citation Natorina, О.А. Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management [Текст] / О.А. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113.
Abstract The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
В статье определена роль компьютерных информационных систем в стратегическом управлении маркетинговой деятельностью предприятия, исследованы информационные системы управления маркетингом на предприятиях, проанализированы этапы системы разработки и выведения товара на рынок в пределах его жизненного цикла на примере масложировой промышленности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
-1379714827
Germany Germany
1271420507
Greece Greece
31364706
India India
321825
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1271420506
Kenya Kenya
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
321817
Russia Russia
8
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
98695
United Kingdom United Kingdom
191898
United States United States
-459875716
Unknown Country Unknown Country
1458480919
Vietnam Vietnam
31364704

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
-2069572246
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
54111
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
55936
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-459875716
Unknown Country Unknown Country
40
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Notarina.pdf 378,98 kB Adobe PDF 1765629431

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.