Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37240
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Поглиблення партнерських стосунків в системі розподілу продукції підприємства |
Authors |
Грецик, В.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг підприємства маркетинг предприятия marketing company |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37240 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Герцик, В. А. Поглиблення партнерських стосунків в системі розподілу продукції підприємства [Текст] / В. А. Герцик // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 48-49. |
Abstract |
Розвиток маркетингу кінця XX століття характеризується появою моделі сітьової взаємодії в промисловому маркетингу і концепції маркетингу стосунків. Взаємодія, інтеграція в єдиний процес стають основною ланкою механізму здійснення зв’язку виробництва і споживання, інтереси маркетингу зміщаються у цьому напряму. Від розуміння підприємства як автономної господарчої ланки здійснюється підхід до ланцюга взаємодіючих фірм і окремих суб’єктів ринку, що спільно беруть участь у створенні, розподілу й доведенні до кінцевих споживачів цінностей. Ланцюжок створення цінностей реалізує взаємодію виробничої і споживчої ланки, балансуючи пропорції виробництва і споживання, вибудовує взаємовідносини на взаємовигідній основі. При такому сприйнятті ринкової організації маркетинг виконує функцію узгодження діяльності різних організацій в системі їхньої взаємодії. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

75155

1

3025

917

1

20340

10262

150309

5
Downloads

3

366

1

260018

1

260017

15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hertsyk_marketing company.pdf | 182.42 kB | Adobe PDF | 520421 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.