Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37253
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Місце маркетингу інновацій у банківсько-страховій інтеграції на основі концепції «bancassurance»
Authors Zakharkina, Liudmyla Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1002-130X
Keywords банк
bank
страхова компанія
страховая компания
insurance company
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37253
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Захаркіна, Л.С. Місце маркетингу інновацій у банківсько-страховій інтеграції на основі концепції «bancassurance» [Текст] / Л. С. Захаркіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 53-55.
Abstract В останні роки процеси глобалізації активно впливають на усі сфери господарювання, сприяючи інтеграції фінансових посередників, посиленню конкуренції, створенню нових фінансових продуктів та послуг, підвищенню їх якості та більшої відповідності потребам споживачів. Одним із наслідків такого впливу стало виникнення та активізація співпраці банків і страхових компаній та виникнення концепції «bancassurance», яка приносить додаткові вигоди як самим учасникам інтеграційного об’єднання, сприяючи зростанню їх конкурентоспроможності та примноженню прибутків, так і для їх клієнтів, дозволяючи отримувати вигідні продукти за привабливими цінами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
537500
Ireland Ireland
9011
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
179303
United Kingdom United Kingdom
84933
United States United States
4045170
Unknown Country Unknown Country
179302

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
537499
United Kingdom United Kingdom
1720
United States United States
3055112
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Zakharkina_marketing innovation.pdf 195.29 kB Adobe PDF 3594353

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.