Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37333
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві
Other Titles Концептуальная модель автоматизированной информационной системы маркетинга на предприятии
Conceptual model of an automated information system of marketing at the enterprise
Authors Райко, Д.В.
Лебедєва, Л.Е.
ORCID
Keywords концептуальна модель
інформаційна система
автоматизована інформаційна технологія
маркетингова інформаційна система
маркетингові дослідження
концептуальная модель
информационная система
автоматизированная информационная технология
маркетинговая информационная система
маркетинговые исследования
conceptual model
information system
automated information technology
marketing information system
marketing research
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37333
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Райко, Д.В. Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві [Текст] / Д.В. Райко, Л.Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 142-153.
Abstract Ціллю статті є створення концептуальної моделі автоматизованої інформаційної системи маркетингу. Головна перевага цієї моделі – це забезпечення безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами та можливість оперативного реагування на ринкові зміни, а це в свою чергу сприяє підвищенню конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках. Результати цієї моделі апробовані на декількох промислових підприємствах України, що підтверджує її практичну значущість.
Целью данной статьи является создание концептуальной модели автоматизированной информационной системы маркетинга, имеет определенное теоретическое и прикладное значение. Главное преимущество данной модели – обеспечение непрерывной связи предприятия с партнерами, потребителями и возможность оперативного реагирования на рыночные изменения, а это в свою очередь способствует повышению конкурентоспособности на внутреннем и внешнем рынках. Результаты данной модели апробированы на нескольких промышленных предприятиях Украины, что подтверждает ее практическую значимость.
The purpose of this paper is to create a conceptual model of an automated information system of marketing that has a certain theoretical and practical value.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
2840
France France
5
Germany Germany
3
Ireland Ireland
198776
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5680
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
2259076
United Kingdom United Kingdom
761024
United States United States
22475545
Unknown Country Unknown Country
2259075

Downloads

China China
2840
France France
2
Germany Germany
11502570
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
16989060
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16989059
Unknown Country Unknown Country
101

Files

File Size Format Downloads
Rayko_Lebedєva.pdf 327,82 kB Adobe PDF 45483642

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.