Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37357
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тизерна реклама як ефективний інструмент привернення уваги покупців
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Lytvynenko, Olena Oleksandrivna
ORCID
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37357
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Карпіщенко, М. Ю. Тизерна реклама як ефективний інструмент привернення уваги покупців [Текст] / М. Ю. Карпіщенко, О. О. Литвиненко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 124-125.
Abstract Ефективний інструмент багатьох рекламних кампаній – тизерна реклама. Під поняттям «тизер» розуміють рекламне повідомлення, що побудоване як загадка, яка несе часткову або дуже віддалену, але цікаву, інформацію про товар. Велика перевага тизерів у тому, що легко досягається перше завдання та одночасно важливий функціонал будь-якої реклами – привернення уваги.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10361
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
293204
Ireland Ireland
78482
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2763546
United Kingdom United Kingdom
1385227
United States United States
8133589
Unknown Country Unknown Country
2763545

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8133589
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
15427964
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Karpishchenko M._advertising.pdf 184,75 kB Adobe PDF 23561583

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.