Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37401
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організаційні передумови зростання ринку органічної продукції
Authors Кропивко, Д.С.
ORCID
Keywords ринок
рынок
market
органічна продукція
органическая продукция
organic products
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37401
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Кропивко, Д.С. Організаційні передумови зростання ринку органічної продукції [Текст] / Д.С. Кропивко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 150-151.
Abstract З метою забезпечення зростання ринку органічної продукції в Україні важливо використовувати світовий досвід, що надасть змогу визначити тенденції розвитку внутрішнього ринку, а також місце нашої країни у світовому виробництві органічної продукції. Трансформації органічного сільського господарства доцільно розглядати з позицій організаційно-економічного забезпечення його подальшого розвитку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
4
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
11778
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
693
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
106691
United Kingdom United Kingdom
54731
United States United States
880920
Unknown Country Unknown Country
106690

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
106692
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1161514
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Kropyvko_organic products.pdf 177.34 kB Adobe PDF 1268226

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.