Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37471
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування теорії ціноутворення та її вплив на методологію визначення ціни у промисловості
Authors Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Keywords ціноутворення
ценообразование
pricing
промисловість
промышленность
industry
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37471
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Олефіренко, О.М. Формування теорії ціноутворення та її вплив на методологію визначення ціни у промисловості [Текст] / О.М. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 207-208.
Abstract Як і сто років тому, однією з ключових проблем сучасного маркетингу були, є і залишаються питання визначення вартості товарів чи послуг та управління їх ціноутворенням за сферами бізнесу. Вартість перманентно залишається ключовим фактором визначення ціни на товар чи послугу, однак питання яку саме з базових парадигм (теорій вартості) визначення вартості потрібно враховувати при ціноутворенні в сучасних специфічних умовах ринку залишаються відкритими і сьогодні.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
6670
France France
2
Germany Germany
4
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1112
Ukraine Ukraine
495
United Kingdom United Kingdom
4446
United States United States
557
Unknown Country Unknown Country
47

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
555
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Olefirenko_industry.pdf 174,23 kB Adobe PDF 572

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.