Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37575
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми та протиріччя маркетингу в економіці трансформацій
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords маркетинг
marketing
економіка трансформацій
экономика трансформаций
economy of transformation
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37575
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Тєлєтов, О.С. Проблеми та протиріччя маркетингу в економіці трансформацій [Текст] / О.С. Тєлєтов // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 269-270.
Abstract На сьогодні головним протиріччям застосування маркетингу у світі є протиріччя між спонуканням до збільшення загальних обсягів споживання товарів й обмеженістю природних ресурсів та матеріальних можливостей споживачів. Якщо у світі в цілому виробляється товарів у півтора рази більше, ніж людині необхідно для користування, то зрозу¬міло, що людство не тільки надмірно «знущається» над навколишнім середовищем, а й фактично «обкрадає» наступні покоління.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
EU EU
1
Germany Germany
15425
Ireland Ireland
10284
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
4
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
115906
United Kingdom United Kingdom
58889
United States United States
30846
Unknown Country Unknown Country
39

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
231401
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
58887
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Tielietov_economy of transformation.pdf 180,05 kB Adobe PDF 290310

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.