Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37610
Publisher ТОВ "ДД "Папірус", 2014
License
Citation Тимохіна, Я.О. Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 186-188.
Abstract Маркетингова стратегія комунікацій являє собою комплексну програму дій, яка спрямована на вибір пріоритетних інструментів та заходів маркетингових комунікацій (МК), синтезування їх особливостей та отримання синтезованого ефекту за рахунок посилення впливу МК на споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
3
France France
1
Germany Germany
6
Italy Italy
2
Russia Russia
24
Ukraine Ukraine
505
United Kingdom United Kingdom
2
Unknown Country Unknown Country
59

Downloads

China China
1
Czech Republic Czech Republic
1
France France
1
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
308
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina_marketing communication.pdf 344,93 kB Adobe PDF 341

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.