Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37683
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади вибору каналів поширення реклами
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Domashenko, Maryna Dmytrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
Keywords реклама
advertising
канал розповсюдження
канал распространения
propagation channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37683
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Школа, В.Ю. Теоретико-методичні засади вибору каналів поширення реклами [Текст] / В.Ю. Школа, М.Д. Домашенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 201-202.
Abstract У наукових дослідженнях достатньо широко висвітлені теоретико-методичні аспекти маркетингової політики комунікацій. В той же час питання щодо вибору каналів поширення реклами залишаються вирішеними не в повній мірі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
3
France France
4
Germany Germany
10
Ireland Ireland
56860
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1440447
United Kingdom United Kingdom
197650
United States United States
2491944
Unknown Country Unknown Country
19882

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
113719
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
777084
United Kingdom United Kingdom
113720
United States United States
2491943
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Shkola_propagation channel.pdf 208.93 kB Adobe PDF 3496493

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.