Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37980
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Матеріали дистанційної форми навчання для підвищення якості навчання студентів денної форми
Authors Bazyl, Olena Oleksandrivna  
Keywords дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
якість навчання
качество обучения
quality of education
інформація
информация
information
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37980
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Базиль, О.О. Матеріали дистанційної форми навчання для підвищення якості навчання студентів денної форми [Текст] / О.О. Базиль // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 20-21.
Abstract Однією з характеристик Болонського процесу, до якого приєдналися всі вищі навчальні заклади України є те, що виділяється все більше часу на самостійну роботу. Студенту необхідно вміти правильно себе організувати, щоб все вчасно встигнути засвоїти. Крім того, він повинен вміти швидко знайти необхідну інформацію.
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
2
France France
4
Germany Germany
9
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2082988
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
84374
United Kingdom United Kingdom
6276
United States United States
1699851
Unknown Country Unknown Country
17239

Downloads

China China
5
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
84375
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1699852
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Bazyl.pdf 183,49 kB Adobe PDF 1784253

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.