Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37981
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Електронні засоби навчання як інструмент індивідуалізації навчання
Authors Kazandzhyieva, Maryna Symeonivna
Keywords електронні засоби навчання
электронные средства обучения
e-learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37981
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Казанджиєва, М.С. Електронні засоби навчання як інструмент індивідуалізації навчання [Текс] / М.С. Казанджиєва // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 51-52.
Abstract В сучасному науковому-навчальному обігу ефективні освітні технології нерозривно пов’язані з відкритими освітніми ресурсами, застосуванням електронних засобів навчання і дистанційних технологій. Основними характеристиками навчального процесу за таких умов стають доступність контенту, мобільність, гнучкість, індивідуальна спрямованість процесу навчання. Зупинимося детальніше на останньому критерії – індивідуальній спрямованості навчальної траєкторії студента.
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Canada Canada
1
France France
84831
Germany Germany
2945
Greece Greece
1
Ireland Ireland
11339384
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
8784
Russia Russia
1
Sweden Sweden
169526
Ukraine Ukraine
2678
United Kingdom United Kingdom
23405
United States United States
8954609
Unknown Country Unknown Country
68

Downloads

China China
6
Germany Germany
1800283
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2411
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8954608
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Kazandzhyyeva.pdf 187,88 kB Adobe PDF 10757329

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.