Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37991
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасний стан та напрями розвитку Education Data Mining в Сумському державному університеті
Authors Kuzikov, Borys Olehovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9511-5665
Keywords автоматизація
автоматизация
automation
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37991
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кузіков, Б.О. Сучасний стан та напрями розвитку Education Data Mining в Сумському державному університеті [Текс] / Б.О. Кузіков // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 55-56.
Abstract Однією з переваг автоматизації бізнес процесів є можливість їх глибокого аналізу з метою пошуку прихованих зв’язків між параметрами моделі і ефективністю процесів. Дослідження у цьому напрямку не пройшли осторонь систем дистанційного навчання, особливо з появою Massive Open Online Courses (MOOC). На ряду із терміном Data Mining – видобуток знань з масивів інформації, розглядають поняття «Education Data Mining» (EDM).
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
7
Greece Greece
1
Ireland Ireland
67217
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1969460
Ukraine Ukraine
656801
United Kingdom United Kingdom
329362
United States United States
14977895
Unknown Country Unknown Country
656800

Downloads

China China
10
France France
2
Germany Germany
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1969459
United Kingdom United Kingdom
329363
United States United States
14977897
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Kuzikov.pdf 194.03 kB Adobe PDF 17276756

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.