Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38015
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етичні проблеми використання нейромаркетингу
Authors Булатова, А.С.
Keywords нейромаркетинг
neuromarketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38015
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Булатова, А.С. Етичні проблеми використання нейромаркетингу [Текст] / А.С. Булатова; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 153-154.
Abstract Нейромаркетинг – не особливо нова тема, але інтерес до неї зростає. Цією темою цікавляться журналісти і маркетологи. Про цей напрямок говорять з обережністю, адже це найсильніший механізм маніпулювання споживачем. Існує думка, що нейромаркетінг має вплив, якому неможливо протистояти.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
4
India India
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1018
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
9279
United Kingdom United Kingdom
5657
United States United States
510
Unknown Country Unknown Country
47

Downloads

Brazil Brazil
1
China China
6
France France
4
Germany Germany
447
India India
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
2
Ukraine Ukraine
9280
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
38

Files

File Size Format Downloads
Bulatova.pdf 263,94 kB Adobe PDF 9784

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.