Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38077
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування структурно-логічних схем при викладанні інженерних дисциплін
Authors Yukhymenko, Mykola Petrovych
Keywords інженерні дисципліни
инженерные дисциплины
engineering discipline
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38077
Publisher Сумський державний університет
Citation Юхименко, М.П. Застосування структурно-логічних схем при викладанні інженерних дисциплін [Текс] / М.П. Юхименко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 124-125.
Abstract Структурування теоретичного матеріалу, насамперед інженерних дисциплін, переслідує дидактичну мету створення такої структури наукових знань, яка була б оптимальною з точки зору економії часу та раціонального засвоєння. При цьому важливо, що вивчення основних понять і структури дисципліни полегшує засвоєння окремих питань і сприяє становленню творчого мислення. Структурування навчального матеріалу, тобто об'єднання його за якимись ознаками в систему, дозволяє збільшити кількість інформації, утримуваної в короткочасній пам'яті того, кого навчають. Це стає особливо важливим для заочного, дистанційного навчання та екстернату.
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
1
France France
2
Germany Germany
3
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
11
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
55

Downloads

China China
1
EU EU
4
France France
5
Germany Germany
80
Norway Norway
3
Poland Poland
1
Russia Russia
25
Ukraine Ukraine
281
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
83

Files

File Size Format Downloads
Yukhymenko.pdf 177,53 kB Adobe PDF 487

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.