Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38362
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Корпоративний твіттер як стимулючий засіб привернення уваги до бренду
Authors Короткіх, С.Г.
ORCID
Keywords бренд
brand name
корпоративний твіттер
корпоративный твиттер
corporate twitter
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38362
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Короткіх, С.Г. Корпоративний твіттер як стимулючий засіб привернення уваги до бренду [Текст] / С.Г. Короткіх; наук. кер. Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 216-217.
Abstract Під поняттям «корпоративний твіттер» слід розуміти офіційну сторінку закладу, підприємства або компанії, яка ведеться від її імені. За її допомогою можна презентувати свої послуги та продукцію аудиторії цієї соціальної мережі. Головне завдання для власника – бути цікавим для цільової аудиторії.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
74
France France
1
Germany Germany
20955
Ireland Ireland
10478
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
224769
United Kingdom United Kingdom
114290
United States United States
673435
Unknown Country Unknown Country
224768

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
673435
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
114291
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Korotkih.pdf 263,46 kB Adobe PDF 787759

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.