Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38372
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію
Authors Іванова, Т.Є.
ORCID
Keywords реклама
advertising
демографічний фактор
демографический фактор
demographic factor
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38372
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іванова, Т.Є. Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію [Текст] / Т.Є. Іванова; наук. кер. В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 230-231.
Abstract Сучасна індустрія реклами все частіше спрямовує вплив на дитячу аудиторію. В цьому є своя логіка, оскільки багато спеціалістів стверджують, що вікова «планка» сприйняття рекламного повідомлення становить 45-50 років. Люди старші 50-ти років не в змозі сприймати інформацію так, як на це сподіваються маркетологи, і впливати на думку людини неможливо. Тому більш вигідно залучити до себе молоду аудиторію, що легко сприймає все нове, не має усталених звичок, смаків та не має сформованого стилю життя.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
16
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
5590
Germany Germany
42866
Ireland Ireland
21430
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
2698157
United Kingdom United Kingdom
478278
United States United States
4482617
Unknown Country Unknown Country
913696

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
4482618
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
478279
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Ivanova2.pdf 265,95 kB Adobe PDF 4960925

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.