Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38387
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise
Other Titles Формирование бренд-ориентированной системы управления коммуникациями предприятия
Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords brand of industrial enterprise
communication system
communication management
communication management mechanism
marketing communications
бренд промислового підприємства
система комунікацій
управління комунікаціями
механізм управління комунікаціями
маркетингові комунікації
бренд промышленного предприятия
система коммуникаций
управление коммуникациями
механизм управления коммуникациями
маркетинговые коммуникации
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38387
Publisher Sumy State University
License
Citation Ivashova, N.V. Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise [Текст] / N.V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74.
Abstract У статті висвітлене значення комунікацій у формуванні бренда промислового підприємства. Досліджено сутність поняття “бренд-орієнтована система управління комунікаціями” та мету впровадження такого підходу до управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління комунікаціями та досліджено його складові елементи. Проаналізовані особливості функцій управління, що виникають зі впровадженням на промисловому підприємстві бренд-орієнтованого управління комунікаціями.
В статье показано значение коммуникаций в формировании бренда промышленного предприятия. Исследованы суть понятия “бренд-ориентированное управление коммуникациями” и цель внедрения такого подхода к управлению маркетинговыми коммуникациями предприятия. Предложен механизм бренд-ориентированного управления коммуникациями и исследованы его составные элементы. Проанализированы особенности функций управления, возникающие при внедрении на промышленном предприятии бренд-ориентированного управления коммуникациями.
The importance of communication in formation of industrial enterprise brand is defined in the article. The essence of the concept of “brand-focused communication management system” and the purpose of such an approach to the management of marketing communication company are investigated. The mechanism of brand-focused communication management system and investigation of its components are proposed. Peculiarities of management functions that arise from the implementation of an industrial enterprise of brand-focused communication management are analyzed.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
47
Czechia Czechia
1
France France
2935
Germany Germany
2341718
Ireland Ireland
276967
Lithuania Lithuania
35545
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
16778665
United Kingdom United Kingdom
8401182
United States United States
49370259
Unknown Country Unknown Country
16778664
Vietnam Vietnam
71090

Downloads

China China
16
Germany Germany
35545
Ghana Ghana
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
142179
Moldova Moldova
2
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
49370259
United Kingdom United Kingdom
23697
United States United States
49370258
Unknown Country Unknown Country
29
Vietnam Vietnam
71091

Files

File Size Format Downloads
Ivashova.pdf 381,54 kB Adobe PDF 99013080

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.