Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411
Title: Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
еволюція
класифікація
ATL, BTL, TTL
концепція
визначення
интегрированные маркетинговые коммуникации
эволюция
синтез
классификация
концепция
определение
integrated marketing communications
еvolution
synthesis
classification
concept
definition
Issue Year: 2013
Publisher: Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва
Citation: Тимохіна, Я.О. Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять [Текст] / Я.О. Тимохіна // Сталий розвиток економіки. - №4. - 2013. - С.324-328.
Abstract: У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.
В статье исследованы подходы к периодизации развития концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций с начала зарождения до ее эволюции в TTL-коммуникации, предложена классификация инструментов маркетинговых коммуникаций по видам, обобщены существующие трактовки понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также предложено авторское видение сущности понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, которое воплощает в себе новейший подход использования инструментов продвижения.
The article examines approaches to concept periodization of integrated marketing communications from the early begining to its evolution in TTL-communication, proposes classification of marketing communication tools by types, summarizes the existing interpretation of the concept of integrated marketing communications, and suggestes the author's vision of the essence of the concept of integrated marketing communications, which embodies the new approach using tools to promote.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other20
Canada1
Czech Republic1
Germany12
France4
United Kingdom1
Italy1
Singapore1
Ukraine22
United States53
Downloads
Other145
Australia1
Canada1
China3
Czech Republic2
Germany4
France13
United Kingdom1
Netherlands2
Poland2
Russia20
Slovakia1
Ukraine225
United States10


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Timokhina_periodizatsiya.pdf177.24 kBAdobe PDF430Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.