Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38490
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Старків, І.Л.
Keywords аромамаркетинг
aromamarketing
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38490
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Аромамаркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності [Текст] / Я.О. Тимохіна, І.Л. Старків // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 239-240.
Abstract У сучасних умовах високої конкуренції компанії всіма можливими способами намагаються привернути увагу споживачів до своєї продукції. Для цього широко використовуються рекламні ролики, біг-борди, різноманітні промо-акції, але ці заходи не завжди приносять значні результати, і попит на товар має короткостроковий характер. Тому необхідною умовою ефективних продажів є застосування інструментів, що сприяють просуванню продукції безпосередньо у торговій точці.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10
France France
2
Germany Germany
4
Italy Italy
3
Ukraine Ukraine
164
Unknown Country Unknown Country
17

Downloads

China China
1
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
2
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
89
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina.pdf 218,65 kB Adobe PDF 124

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.