Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38498
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг як важлива складова маркетингової стратегії підприємства
Authors Бреус, О.С.
Keywords брендинг
branding
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38498
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бреус, О.С. Брендинг як важлива складова маркетингової стратегії підприємства [Текст] / О.С. Бреус; наук. кер. О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 246-248.
Abstract В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Сучасний брендинг має на меті не тільки проникнення в свідомість споживачів певного образу товару для формування прихильності до нього, заснованої на відчуттях і емоціях, а й досягнення довгострокового фінансового росту за рахунок зниження витрат в майбутньому, підвищення загальної вартості компанії і захист від форс-мажорних ситуацій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
1897
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
287
United Kingdom United Kingdom
1264
United States United States
319
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Canada Canada
1
China China
5
EU EU
1
France France
3789
Germany Germany
2
Moldova Moldova
2
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3790
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
Breus.pdf 267,96 kB Adobe PDF 7746

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.