Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39032
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сміхові міфологеми у рекламі
Authors Маркова, О.
Keywords сміх
реклама
міфологема
ефективність реклами
laughter
advertising
mythologem
advertising effectiveness
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39032
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Маркова, О. Сміхові міфологеми у рекламі [Текст] / О. Маркова // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 44-47.
Abstract Досліждення присвячене з’ясуванню параметрів дієвості сміхових міфологем у сучасному рекламному середовищі. Досліджується специфіка рекламної продукції, створеної за умов урахування сміхових міфологем.
The article deals with setting forth the parameters of the actual role of humor mythologem in nowadays media space. Specific features of promotional products, that are established taking into consideration humor mythologems, are investigated.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
13
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
5
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
893
Ukraine Ukraine
428
United Kingdom United Kingdom
3569
United States United States
429
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
4
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
2
Israel Israel
1
Ukraine Ukraine
358
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Markova.pdf 97,68 kB Adobe PDF 380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.