Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39032
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сміхові міфологеми у рекламі
Authors Маркова, О.
ORCID
Keywords сміх
реклама
міфологема
ефективність реклами
laughter
advertising
mythologem
advertising effectiveness
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39032
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Маркова, О. Сміхові міфологеми у рекламі [Текст] / О. Маркова // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 44-47.
Abstract Досліждення присвячене з’ясуванню параметрів дієвості сміхових міфологем у сучасному рекламному середовищі. Досліджується специфіка рекламної продукції, створеної за умов урахування сміхових міфологем.
The article deals with setting forth the parameters of the actual role of humor mythologem in nowadays media space. Specific features of promotional products, that are established taking into consideration humor mythologems, are investigated.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
10550207
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
5
Greece Greece
1
Ireland Ireland
54634
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
893
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
770280
United Kingdom United Kingdom
386925
United States United States
4283589
Unknown Country Unknown Country
770279

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
16816823
EU EU
2
France France
109266
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
2300549
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4283589
Unknown Country Unknown Country
248096

Files

File Size Format Downloads
Markova.pdf 97,68 kB Adobe PDF 23758333

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.