Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИльяшенко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorIlliashenko, Serhii Mykolaiovych-
dc.date.accessioned2011-03-17T15:50:54Z-
dc.date.available2011-03-17T15:50:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119.ru_RU
dc.identifier.issn1993-6788-
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909-
dc.description.abstractРозроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909ru_RU
dc.description.abstractРазработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909ru_RU
dc.description.abstractThe methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАктуальні проблеми економікиru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетинг інноваційru_RU
dc.subjectstrategic managementru_RU
dc.subjectinnovative activityru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectmarketing of innovationru_RU
dc.subjectстратегическое управлениеru_RU
dc.subjectинновационная деятельностьru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинг инновацийru_RU
dc.titleСтратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инновацийru_RU
dc.title.alternativeСтратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інноваційru_RU
dc.title.alternativeStrategic management of enterprise innovative activity on basis of marketing of innovationsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Актуальні_проблеми_Ілляшенко.doc127 kBMicrosoft Word2885Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.