Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39194
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделирование когнитивного комфорта в модульных системах электронного обучения
Authors Lavrov, Yevhenii Anatoliiovych  
Барченко, Н.Л.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9117-5727
Keywords электронное обучение
електронне навчання
e-learning
электронный модуль
електронний модуль
electronic module
когнитивный комфорт
когнітивний комфорт
cognitive comfort
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39194
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Лавров, Е.А. Моделирование когнитивного комфорта в модульных системах электронного обучения [Текст] / Е.А. Лавров, Н.Л. Барченко // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 21-26 квітня 2014 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 77.
Abstract В условиях большого количества накопившихся альтернативных электронных модулей и возможных технологий работы с ними человек в системе «студ.-обучающая среда» испытывает сложности в выборе базового модуля и рациональных технологий работы с ним.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
45554
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
519669
United Kingdom United Kingdom
260628
United States United States
2866929
Unknown Country Unknown Country
519668

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
175868
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1521397
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4212462
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Lavrov_e-learning.pdf 184,03 kB Adobe PDF 5909737

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.