Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39260
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами
Authors Мізін, Є.
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39260
Publisher
License
Citation Мізін, Є. Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами [Текст] / Є. Мізін ; наук. кер. Л.В. Щигло // Перекладацькі інновації : матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 12-13 березня 2015 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 97-98.
Abstract Характер обміну інформацією між людьми визначається тим, що за допомогою системи знаків партнери можуть вплинути одне на одного. Обмін інформацією передбачає вплив на поведінку партнера, тобто знак змінює стан учасників комунікативного процесу. Комунікативний вплив – це психологічний вплив одного комуніканта на іншого з метою зміни його поведінки.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
37
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
836
Ukraine Ukraine
359
United Kingdom United Kingdom
3342
United States United States
418
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
300
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Mizin.pdf 190,24 kB Adobe PDF 320

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.