Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39650
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства
Інші назви Three components model of enterprise’s export activity
Трехкомпонентная модель экспортной деятельности предприятия
Автори Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз
ORCID
Ключові слова export activity model
pre-export activity
export operation
restructuring
adaptation
модель экспортной деятельности
доэкспортная деятельность
экспортная операция
реструктуризация
адаптация
модель експортної діяльності
передекспортна діяльність
експортна операція
реструктуризація
адаптація
Вид документа Стаття
Дати випуску 2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39650
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Аль-Оста, С.А.-А. Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства [Текст] / С. А. Аль-Оста // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 213-220.
Короткий огляд (реферат) У статті експортну діяльність підприємства подано у вигляді структурної трьохкомпонентної моделі, до складу якої запропоновано віднести передекспортну діяльність, реструктуризацію/адаптацію й експортну операцію. Визначено сутнісну характеристику зазначених компонентів експортної діяльності. Обґрунтовано особливу роль адаптаційних змін у процесі перетворення передекспортної діяльності в експортну операцію.
В статье экспортную деятельность предприятия представлено в виде структурной трекомпонентной модели, в состав которой предлагается включать доэкспортную деятельность, реструктуризацию/адаптацию и экспортную операцию. Определены сущностные характеристики указанных компонентов экспортной деятельности. Обоснована особая роль адаптационных изменений в процессе преобразования доэкспортной деятельности в экспортную операцию.
The aim of the article. The article is aimed at forming an integrated model of enterprise’s exports, which is built within the legal framework and would be adequate to modern trade and financial conditions.
Розташовується у зібраннях: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
21527
Germany Germany
531909
Ireland Ireland
21526
Japan Japan
65093177
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
264
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
3062293
United States United States
291887772
Unknown Country Unknown Country
739416959
Україна Україна
6060004

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
2
France France
7334
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
35
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
291887771
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
64582
United States United States
65093177
Unknown Country Unknown Country
64
Україна Україна
17820584

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Three components model of enterprise’s export activity.pdf 506.66 kB Adobe PDF 374873560

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.