Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39730
Title: Проектування системи управління якістю обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
Other Titles: Проектирование системы управления качеством обслуживания на предприятиях ресторанного хозяйства
Planning of Quality Management System for Service Personnel of Restaurant Industry Enterprises
Authors: Фролова, Л.В.
Дибок, В.В.
Keywords: обслуговуючий персонал
підприємство
ресторанне господарство
система управління якістю
обслуживающий персонал
предприятие
ресторанное хозяйство
система управления качеством
service personnel
enterprises
quality manage ment system
restaurant industry
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Фролова, Л.В. Проектування системи управління якістю обслуговування на підприємствах ресторанного господарства [Текст] / Л.В. Фролова, В.В. Дибок // Механізм регулювання економіки. - 2014. - № 3. - С. 63-71.
Abstract: Структурні зрушенні світової та вітчизняної економіки посилюють значення саме тих галузей, які мають соціальне спрямування. Відповідно до цих тенденцій підприємства ресторанного господарства займають, безумовно, визначні позиції серед підприємств соціальної інфраструктури, а саме організації харчування та дозвілля населення. Адже постійний розвиток цих підприємств та якості їх послуг є свідченням зростання гідного рівня життя в країні. Сьогодні підприємства ресторанного господарства все більше уваги приділяють відстеженню та аналізу якості послуг. Сучасні інтеграційні процеси у світове економічне співтовариство також зумовлюють необхідність цілеспрямованих дій щодо взаємоузгодження та вдосконалення чинної системи управління якістю обслуговування, вдосконалення внутрішньої нормативної документації, яка б сприяла підвищенню якості праці обслуговуючого персоналу та конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчування.
Структурные сдвиги мировой и национальной экономики усиливают значение именно тех отраслей, которые имеют социальную направленность. В соответствии с этими тенденциями предприятия ресторанного хозяйства занимают, безусловно, выдающиеся позиции среди предприятий социальной инфраструктуры, а именно организации питания и досуга населения. Ведь постоянное развитие этих предприятий и качества их услуг является свидетельством роста достойного уровня жизни в стране. Сегодня предприятия ресторанного бизнеса всё больше внимания уделяют отслеживанию и анализу качества услуг. Современные интеграционные процессы в мировое экономическое сообщество также обуславливают необходимость целенаправленных действий по взаимоувязке и совершенствованию действующей системы управления качеством обслуживания, совершенствованию внутренней нормативной документации, которая бы способствовала повышению качества обслуживания и конкурентоспособности отечественных предприятий питания.
The structural shifts in the world and domestic economy increase the significance of tho se branches that have a social direction. According to these tendencies the restaurant industry enterprises take up the distinguished positions among the enterprises of social infrastructure especially the organizations of catering and leisure activities. It is a constant development of these enterprises and quality of their service that is an evidence of improving a worth level of living in the country. Nowadays, the restaurant industry enterprises progressively concentrate on tracking and analysing the personnel service quality. The modern integration processes into the economic world community also justify the necessity of the focused actions concerning the mutual agreement and development of the current quality management system for the service personnel, improvement of internal normative documents that can drive the improvement of the labour quality of service personnel and increase of the competitive advantage of domestic catering establishments.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39730
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other10
Canada1
Germany10
France5
Japan6
Ukraine18
United States7
Downloads
Other6
China1
Germany2
EU3
France9
Russia7
Ukraine80
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Frolova_Dybok.pdf447.17 kBAdobe PDF109Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.