Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41171
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій
Authors Shovkoplias, Oksana Anatoliivna  
Bazyl, Olena Oleksandrivna  
Litvinenko, Olha Anatoliivna
Keywords фахівці економічного профілю
специалисты экономического профиля
соціально-економічні проблеми
социально-экономические проблемы
математична освіта
математическое образование
mathematical education
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41171
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шовкопляс, О.А. Моделювання навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій [Текст] / О. А. Шовкопляс, О. О. Базиль, О. А. Літвіненко // Інформатика, математика, автоматика : матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 20-25 квітня 2015 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 234.
Abstract На сучасному етапі, коли економіка України перебуває у стані дуже глибокої кризи, особливого значення набуває професійна підготовка майбутніх фахівців економічного профілю, які були б здатні розв'язувати складні соціально-економічні проблеми розвитку країни. Насамперед підсилюється роль математичної освіти як основи для засвоєння більшості дисциплін фахового спрямування.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
1
France France
3
Germany Germany
6
Japan Japan
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
260
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
19

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
188
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
shovkoplyas.pdf 260,78 kB Adobe PDF 200

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.