Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42301
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Синтаксичні засоби у рекламі англомовних текстів
Authors Лащ, К.С.
Keywords синтаксичні мовні засоби
cинтаксические языковые средства
syntectical linguistic means
вторинний текст
вторичный текст
secondary text
емоційний синтаксис
эмоциональный синтаксис
emotional syntax
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42301
Publisher Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень"
License
Citation Лащ, К.С. Синтаксичні засоби у рекламі англомовних текстів / К.С. Лащ, Г.В. Чуланова // Сучасна філологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26 червня 2015 р.) - Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2015. - С. 54-58.
Abstract Pозглянуто нетипові вторинні англомовні тексти, розміщені на DVD-дисках та постерах до фільмів. На прикладах досліджено, які саме синтаксичні мовні засоби використовуються в текстах на рекламних постерах та яку роль вони виконують.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
9
Hungary Hungary
2
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1367
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
428
United Kingdom United Kingdom
5466
United States United States
898
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

China China
5
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
3
France France
1366
Germany Germany
6
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Russia Russia
39
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
372
United Kingdom United Kingdom
8198
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
lashchmeans.pdf 378,98 kB Adobe PDF 10024

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.