Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42356
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Creating long-term relations in travel agencies within partnership marketing |
Other Titles |
Создание долгосрочных отношений в туристических агентствах через партнерский маркетинг Створення довгострокових відносин в туристичних агентствах через партнерський маркетинг |
Authors |
Sowier-Kasprzyk, I.
|
ORCID | |
Keywords |
marketing tourism marketing partnership marketing relation satisfaction trust маркетинг маркетинг туризму партнерський маркетинг ставлення задоволення довіра маркетинг туризма партнерский маркетинг отношение удовлетворение доверие |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42356 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Sowier-Kasprzyk I. Creating long-term relations in travel agencies within partnership marketing // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. 2015. № 3. |
Abstract |
У статті розглянуті можливості застосування партнерського маркетингу в туризмі. Представлені переваги створення, збагачення і підтримки довгострокових та індивідуальних відносин. Показана важливість взаємин в концепції партнерського маркетингу в туризмі. Крім того, акцентовано на задоволенні і довірі клієнтів і організаторів. Останнє представлене питання – це укріплення відносин через використання програм лояльності в туризмі. В статье рассмотрены возможности применения партнерского маркетинга в туризме. Представлены преимущества создания, обогащения и поддержки долгосрочных и индивидуальных отношений. Показана важность взаимоотношений в концепции партнерского маркетинга в туризме. Кроме того, акцентировано на удовлетворении и доверии клиентов и организаторов. Последний представленный вопрос – это укрепление отношений через использование программ лояльности в туризме. In the following paper the opportunities of applying the partnership marketing in the tourism have been shown. The advantages of creating, enriching and maintaining long-term and individualised relations have been presented. The importance of the mutual relations in the partnership marketing concept in the tourism has been shown. Moreover the satisfaction and trust among customers and organisers have been pointed out. The last important matter which has been presented was the tightening relations by the use of the loyalty programmes in tourism. |
Appears in Collections: |
Economic Processes Management (Управління економічними процесами) |
Views
Australia
1365826575
Austria
1
Belgium
1
Canada
2
China
-845944929
Finland
1
France
6
Germany
521791227
Greece
16930
Hungary
1
Ireland
39078189
Japan
-1563314147
Latvia
-732285179
Lithuania
1
Netherlands
2683693
New Zealand
1
Philippines
67660
Singapore
1
Switzerland
72791244
Ukraine
111186
United Kingdom
1168968449
United States
-1632226007
Unknown Country
24085
Vietnam
16928
Downloads
Austria
145582488
Belgium
1
Brazil
1
China
-1464570360
France
1
Germany
2683692
India
1
Ireland
1
Kazakhstan
1
Latvia
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Philippines
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
40602
United Kingdom
4515
United States
-1632226006
Unknown Country
24
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sowier_Kasprzyk.pdf | 327.87 kB | Adobe PDF | 1346482266 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.