Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42576
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві
Other Titles Инновационная маркетинговая деятельность в жилищном строительстве
Innovative marketing activity in housebuilding
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Граділь, А.А.
Рудь, М.П.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords інновації в маркетингу будівництва
маркетинг будівельних послуг
маркетинг житлового будівництва
комплекс будівельного маркетингу
життєвий цикл маркетингу будівництва
инновации в маркетинге строительства
маркетинг строительных услуг
маркетинг жилищного строительства
комплекс строительного маркетинга
жизненный цикл маркетинга строительства
innovations in building marketing
marketing of building services
housebuilding marketing
building marketing complex
life cycle of building marketing
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42576
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.А. Граділь, М.П. Рудь // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 33-46.
Abstract У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об'єктів житлової індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу кон'юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень.
В статье исследованы новые подходы к проектированию строительства объектов жилищной индустрии, пользующиеся спросом у потребителей, определено, по каким критериям строятся жилищные комплексы в городах, сформулирован типичный жизненный цикл строительного проекта и предложены действия маркетологов на каждом его этапе. Отмечено, что управление маркетингом в строительстве адаптирует деятельность того или другого строительного предприятия в условиях динамических изменений современных рыночных ситуаций в соответствии с такими этапами: проведением анализа конъюнктуры рынка; выбор рынков, на которые будет нацелена деятельность организации; разработкой соответствующего комплекса маркетинга. Предложенные в статье теоретико-методические разработки дадут возможность целесообразнее использовать инструменты маркетинга, которые выведут даную отрасль на новый, более высокий уровень.
The article deals with housebuilding industry objects, which are in consumers’ demand, criteria due to which housing complexes are built in cities, typical life cycle of the housing project and marketing scientists’ actions at its each stage.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
5493
Germany Germany
4
Greece Greece
54974
Ireland Ireland
121232361
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
-913405837
United Kingdom United Kingdom
567421691
United States United States
213746765
Unknown Country Unknown Country
53962

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
Finland Finland
180308947
France France
6
Germany Germany
180308950
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
-10890581
Russia Russia
5
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
-913405836
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
213746764
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Tyelyetov_Hradil_Rud.pdf 437,44 kB Adobe PDF -349931724

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.